دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید پورنام بنام باز اشتباه کردم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 14 فروردين 1395
بازدید : 125
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید پورنام بنام باز اشتباه کردم با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : پورنام تنظیم و میکس : بردیا عراقی مستر : Nokhiz Bros

دانلود آهنگ جدید پورنام بنام باز اشتباه کردم

Download New Music PournamBaz Eshtebah Kardam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید پورنام بنام باز اشتباه کردم

متن آهنگ پورنام بنام باز اشتباه کردم

وقتی که با من بود وقتی که پشتم بود

وقتی نجاتم داد

دستاشو ول کردم

وقتی زمین خوردم

وقتی که میمردم

بازم نجاتم داد

آب حیاتم داد و من

دستاشو ول کردم

باز اشتباه کردم باز اشتباه کردم

باز اشتباه کردم باز اشتباه کردم

وقتی بهم گفتی

راهم کجه تلخه

گفتم دانلود آهنگ جدید برگردو

چی شد که صبر کردی

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام آهنگ آخرم

وقتی یه چند وفتی

از سر دل رهمی

دنیات به کامم بود

غرور منو بلعید

به شب شدم تبعید

چرا ولت کردم

باز اشتباه کردم باز اشتباه کردم

باز اشتباه کردم باز اشتباه کردم

خستم از اشکامو

از اشتباهامو

از این غم تلخت

هر روزو هر هفته

از اینکه بی فایده

اونم هدر رفته

باز اشتباه کردم باز اشتباه کردم

باز اشتباه کردم باز اشتباه کردم




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com